Klantenservice

Top 5 meest gezochte onderwerpen

Vertical Tabs

1
Bekijk je (eerste) factuur
De Ben bundels starten op de eerste van elke maand. Je betaalt als nieuwe klant voor de resterende dagen van deze eerste maand. Login op Ik Ben voor je laatste factuur.
2
Wanneer kan ik verlengen?
Met een maand abonnement kun je ieder moment verlengen. Heb je een 24 maanden abonnement, dan kun je 3 maanden voor het einde van je abonnement verlengen.
3
Bankrekeningnummer wijzigen?
Om je bankrekeningnummer te wijzigen, kun je contact opnemen met de klantenservice via 0900-0401405 (0,35 per gesprek).
4
Hoe werkt nummerbehoud?
Nummerbehoud is gratis en gaat automatisch. Bekijk hieronder alle uitleg.
5
Wat te doen bij diefstal?
Als je je simkaart of mobiele telefoon bent verloren of als je mobiele telefoon is gestolen, kun je het beste je simkaart laten blokkeren. Op die manier kan niemand anders op jouw kosten bellen, sms’en of internetten.