Skip to main content

forum-banner-klantenservice-pagina.jpg

Top 5 meest gezochte onderwerpen

Vertical Tabs

1
Waar vind ik een voorbeeld en uitleg van mijn Ben factuur?
Op je Ik Ben pagina vind je een voorbeeld factuur waarin ik uitleg hoe je factuur is opgebouwd. Heb je de eerste factuur ontvangen? Klik op de onderstaande link om mijn filmpje te kijken waarin ik uitleg geef.
2
Hoe betaal ik mijn factuur?
Je ontvangt een e-mail zodra je Ben factuur beschikbaar is. Deze kun je vervolgens bekijken en downloaden op je Ik Ben pagina. Je betaalt de rekening per automatische incasso.
3
Hoe activeer ik mijn vervangende simkaart?
Na ontvangst van je vervangende simkaart, kun je deze activeren via Ik Ben. Nadat je bent ingelogd, kies je voor 'Toestel & Sim' en vervolgens voor 'Activeren simkaart'. Volg vervolgens de aangegeven stappen.
4
Hoe kan ik mijn bundels wijzigen?
Voor het wijzigen van de bel/sms bundel, internetbundel of sms-bundel kun je via de Ben App of door in te loggen op je Ik ben pagina, via 'Abonnement' en vervolgens 'Wijzigen' een bundelwijziging aanvragen. Zo kun je eenvoudig zelf iedere maand je bundels aanpassen.
5
Bankrekeningnummer wijzigen?
Om je bankrekeningnummer te wijzigen, kun je contact opnemen met de klantenservice via 0900-0401405 (0,35 per gesprek).

Contactformulier

Heb je een vraag voor me, of ben je niet tevreden over mijn producten of dienstverlening? Dan kun je je vraag of klacht indienen via mijn contactformulier op Ik Ben. Klik hier om in te loggen op Ik Ben om het contactformulier in te vullen. Je vraag wordt binnen 10 werkdagen beantwoord.

Wil je sneller een reactie van me? Stel je vraag dan via mijn Forum, via Facebook, of Twitter.