Skip to main content

forum-banner-klantenservice-pagina.jpg

Top 5 veelgestelde vragen

Vertical Tabs

1
Hoe activeer ik mijn vervangende simkaart?
Na ontvangst van je vervangende simkaart, kun je deze activeren via Ik Ben. Nadat je bent ingelogd, kies je voor 'Toestel & Sim' en vervolgens voor 'Activeren simkaart'. Volg vervolgens de aangegeven stappen.
2
Hoe kan ik mijn bundels wijzigen?
Voor het wijzigen van de bel/sms bundel, internetbundel of sms-bundel kun je via de Ben App of door in te loggen op je Ik ben pagina, via 'Abonnement' en vervolgens 'Wijzigen' een bundelwijziging aanvragen. Zo kun je eenvoudig zelf iedere maand je bundels aanpassen.
3
Bankrekeningnummer wijzigen?
Om je bankrekeningnummer te wijzigen, kun je contact opnemen met de klantenservice via 0900-0401405 (0,35 per gesprek).
4
Wat te doen bij diefstal?
Als je je simkaart of mobiele telefoon bent verloren of als je mobiele telefoon is gestolen, kun je het beste je simkaart laten blokkeren. Op die manier kan niemand anders op jouw kosten bellen, sms’en of internetten.
5
Wanneer kan ik in en naar het buitenland bellen en sms’en?
Wanneer je een nieuw abonnement bij mij hebt afgesloten gelden er een aantal beperkingen met betrekking tot het gebruik van je Ben simkaart in het buitenland. Klik op onderstaande link om alle informatie terug te lezen.

Contactformulier

Heb je een vraag voor me, of ben je niet tevreden over mijn producten of dienstverlening? Dan kun je je vraag of klacht indienen via mijn contactformulier op Ik Ben. Klik hier om in te loggen op Ik Ben om het contactformulier in te vullen. Je vraag wordt binnen 10 werkdagen beantwoord.

Wil je sneller een reactie van me? Stel je vraag dan via mijn Forum, via Facebook, of Twitter.