Klantenservice

Top 5 meest gezochte onderwerpen

Vertical Tabs

1
Bekijk je (eerste) factuur
De Ben bundels starten op de eerste van elke maand. Je betaalt als nieuwe klant voor de resterende dagen van deze eerste maand. Login op Ik Ben voor je laatste factuur.
2
Wanneer mag ik mijn abonnement verlengen?
Met een maand abonnement kun je ieder moment verlengen. Heb je een 24 maanden abonnement? Dan kun je 3 maanden voor het einde van je abonnement verlengen.
3
Bankrekeningnummer wijzigen?
Om je bankrekeningnummer te wijzigen, kun je contact opnemen met de klantenservice via 0900-0401405 (0,35 per gesprek).
4
Wat te doen bij diefstal?
Als je je simkaart of mobiele telefoon bent verloren of als je mobiele telefoon is gestolen, kun je het beste je simkaart laten blokkeren. Op die manier kan niemand anders op jouw kosten bellen, sms’en of internetten.

Stel hier je vraag

Om je zo snel mogelijk te helpen wil ik graag weten of je al klant bent of niet. Op die manier kan ik het snelst een antwoord of oplossing voor je vinden.

Let op, als je al klant bent bij Ben vul dan in het formulier je Ben 06-nummer in. Anders kan ik je vraag helaas niet beantwoorden.

Ja ik ben klant

Vul hier het contactformulier in

Ik zal mijn best doen om je dan binnen 10 werkdagen te antwoorden.

Ben®Klant

0900-04 01 405 35ct per gesprek

  • ma t/m vr van 9:00 - 17:00 uur

Bellen vanuit het buitenland?

  • Bel naar +31 6 - 240 014 05

Ben®in je adressenboek

Graag wil ik je er op wijzen om het e-mailadres no-reply@ben.nl toe te voegen aan je adressenboek, dit om te voorkomen dat een e-mail van Ben in je spam folder komt.

Nee ik ben geen klant

Telefonisch bestellen

Voor vragen over een nieuw abonnement kun je bellen naar onze verkoopadviseurs

0800-24 62 468

  • Ma t/m vr van 8:00 - 20:00 uur
  • Za van 9:00 - 17:30 uur

Ben® in je adressenboek

Graag wil ik je er op wijzen om het e-mailadres no-reply@ben.nl toe te voegen aan je adressenboek, dit om te voorkomen dat een e-mail van Ben in je spam folder komt.