Skip to main content

Klantenservice

Hier krijg ik nu de meeste vragen over

Vertical Tabs

1
Hoe bestel ik een vervangende simkaart?
Als je al klant bent en graag een simkaart wilt ontvangen, dan kun je deze aanvragen via je Ik Ben pagina of de Ben app. Je ontvangt dan een 3 in 1 simkaart. De kosten voor een vervangende simkaart zijn € 15,25. Deze kosten worden op de factuur van de huidige maand in rekening gebracht. Houd er rekening mee dat ik één maand later factureer en incasseer.
2
Hoe kan ik mijn bundels wijzigen?
Voor het wijzigen van de bel/sms bundel, internetbundel of sms-bundel kun je via de Ben App of door in te loggen op je Ik ben pagina, via 'Abonnement' en vervolgens 'Wijzigen' een bundelwijziging aanvragen. Zo kun je eenvoudig zelf iedere maand je bundels aanpassen.
3
Wat te doen bij diefstal?
Als je je simkaart of mobiele telefoon bent verloren of als je mobiele telefoon is gestolen, kun je het beste je simkaart laten blokkeren via Ik Ben of via mijn klantenservice. Op die manier kan niemand anders op jouw kosten bellen, sms’en of internetten.
4
Wanneer kan ik in en naar het buitenland bellen en sms’en?
Wanneer je een nieuw abonnement bij mij hebt afgesloten gelden er een aantal beperkingen met betrekking tot het gebruik van je Ben simkaart in het buitenland. Klik op onderstaande link om alle informatie terug te lezen.
5
Bankrekeningnummer wijzigen?
Om je bankrekeningnummer te wijzigen, kun je contact opnemen met de klantenservice via 1200 op je mobiele Ben nummer of via 0900-0401405 (35 ct per gesprek).

Contact met mij

Heb je een vraag voor me, of heb je verbeterpunten voor mij? Hieronder zie je hoe je eenvoudig contact met me kan opnemen.

 Forum - binnen 1 werkdag reactie

 Twitter - binnen 1 werkdag reactie

 Facebook - binnen 1 werkdag reactie

 Telefoon - via 1200 met je Ben nummer bereikbaar van ma t/m vr 9:00 - 17:00u (35ct per gesprek)

 Contactformulier - binnen 5 werkdagen reactie