Skip to main content

Klantenservice

Top 5 meest gezochte onderwerpen

Vertical Tabs

1
Hoe gebruik ik mijn abonnement in het buitenland?
Goed nieuws! Vanaf 13 juni 2017 kun je in de hele EU bellen en mobiel internetten vanuit je bundel, op dezelfde manier en tegen dezelfde kosten als je dat nu gewend bent binnen Nederland. Klik op onderstaande link om alle informatie terug te lezen.
2
Waar kan ik de status van mijn nummerbehoud bekijken?
Normaal gesproken duurt het verwerken van een nummerbehoud aanvraag 2 werkdagen. Ik merk dat er op dit moment vertraging is in het verwerken van nummerbehoud. Hierdoor duurt dit langer dan normaal. Ik doe mijn uiterste best om je op de hoogte te stellen van de status van je nummerbehoud aanvraag via e-mail. Klik op de onderstaande link voor meer informatie.
3
Hoe bestel ik een vervangende simkaart?
Als je al klant bent en graag een simkaart wilt ontvangen, dan kun je deze aanvragen via je Ik Ben pagina of de Ben app. Je ontvangt dan een 3 in 1 simkaart. De kosten voor een vervangende simkaart besteld via Ik Ben zijn € 10,00. Bestel je een vervangende simkaart via mijn klantenservice dan zijn de kosten 15,25. Deze kosten worden op de factuur van de huidige maand in rekening gebracht. Houd er rekening mee dat ik één maand later factureer en incasseer.
4
Wanneer kan ik in en naar het buitenland bellen en sms’en?
Wanneer je een nieuw abonnement bij mij hebt afgesloten gelden er een aantal beperkingen met betrekking tot het gebruik van je Ben simkaart in het buitenland. Klik op onderstaande link om alle informatie terug te lezen.
5
Hoe activeer ik mijn vervangende simkaart?
Na ontvangst van je vervangende simkaart, kun je deze activeren via Ik Ben of de Ben app. Nadat je bent ingelogd, kies je voor 'Toestel & Sim' en vervolgens voor 'Activeren simkaart'. Volg vervolgens de aangegeven stappen.

Contact met mij

Hieronder zie je hoe je eenvoudig contact met me kan opnemen.

 Forum - binnen 1 werkdag reactie

 Twitter - binnen 1 werkdag reactie

 Facebook - Privébericht: Binnen 1 werkdag reactie

 Telefoon - Bereikbaar van ma t/m vr 08:00 - 17:00u

 

Zelf regelen op Ik Ben

Wil je iets aan me doorgeven of heb je een vraag over
je abonnement of simkaart? Door in te loggen kun je zelf: