Klantenservice
Mijn excuses voor de lange onderhoudswerkzaamheden
Regelmatig voer ik verbeteringen door in mijn systemen met als doel mijn dienstverlening iedere keer een beetje beter te maken. Het afgelopen weekend wilde ik ook verbeteringen doorvoeren in mijn systemen, hierdoor had je langer dan je van mij gewend bent geen toegang tot Ik Ben en de Ben app. Ook kan het zijn dat mijn klantenservice je gisteren niet te woord kon staan. Hier bied ik jou mijn excuses voor aan.
Gelukkig kan ik je vertellen dat je weer gebruik kunt maken van Ik Ben en de Ben app. Ook hebben mijn collega’s weer toegang hebben tot alle systemen. Hierdoor is mijn klantenservice weer bereikbaar. Houdt er wel rekening mee dat de wachttijd mogelijk langer is dan normaal.
Customer service questions
Hoe kan ik een reparatie aanmelden?
Wat vervelend dat er iets mis is met je telefoon! Ik heb alle informatie over reparatie en garantie samengevat op mijn reparatiepagina.
Controleer voordat je jouw mobiele telefoon ter reparatie aanbiedt of de schade onder de garantie valt. Als dit niet zo is (bijvoorbeeld als je hem hebt laten vallen) kun je hem nog steeds via de reparatiepagina aanmelden, maar dan zijn er wel kosten aan verbonden.
De Ben reparatievoorwaarden zijn van toepassing voor alle mobiele telefoons die door Ben zijn geleverd.