Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Op dit moment is de wachttijd bij mijn telefonische klantenservice langer dan normaal. Probeer je vraag via de zoekbalk te stellen, of probeer het op een later moment.


Meestgestelde vragen

1. Status van jouw nummerbehoud
2. Procedure van nummerbehoud
3. Bellen en sms’en vanuit het buitenland
4. Internetten in het buitenland
5. Waar vind je de pin- en pukcode?

Customer service questions

Hoe zeg ik op als ik verhuis naar het buitenland?
Wanneer je naar het buitenland verhuist dan kun je jouw abonnement bij mij beëindigen. **Maandelijks opzegbaar abonnement** Ga je voor een kortere periode naar het buitenland en wil je in de tussentijd je Nederlandse mobiele nummer behouden? Dan kun je er voor kiezen om je abonnement op de laagste bel/SMS-bundel te zetten via Ik Ben of de Ben app. Je abonnement loopt dan gewoon door, maar tegen lage kosten. Kom je later weer terug in Nederland, dan is jouw Ben abonnement dus gewoon weer beschikbaar. Handig hè! Wil je het abonnement liever beëindigen? Dan kun je deze opzeggen. Ik hanteer een opzegtermijn van 1 maand. Neem hiervoor contact op met mijn klantenservice.  **24 maanden abonnement** Is jouw 24 maanden abonnement nog niet afgelopen, dan kun je je abonnement vroegtijdig beëindigen. Ik zal de resterende abonnementskosten niet in rekening brengen. Heb je op dit moment een abonnement met telefoon? Dan zal ik het resterende toestelkrediet wel in één keer in rekening brengen. Als contractant kun je mij hiervoor mailen op het e-mailadres administratie@ben.nl. Vermeld in de e-mail de volgende gegevens: * Je klantnummer * Het te beëindigen mobiele nummer * N.a.w. gegevens * Gewenste datum van beëindigen van het abonnement * Bewijs van uitschrijving van de gemeente Ik bevestig de opzegging vervolgens per e-mail aan je.
Ben je hiermee geholpen?