Skip to main content

Customer service questions

Wat is de gebruikslimiet van Ben?
Soms kan het gebeuren dat je buiten de bundel kosten hoog oplopen terwijl je dit niet in de gaten hebt. Bijvoorbeeld omdat je buiten Europa bent, MB’s buiten de bundel hebt verbruikt of een aantal lange gesprekken hebt gevoerd. Om jou en mij te beschermen tegen zeer hoge kosten, hanteer ik een gebruikslimiet. Wanneer je € 60,00 buiten de bundel hebt verbruikt, ontvang je van mij een SMS en e-mail met de vraag om een voorschotbedrag over te maken. Hierin heb je twee keuzes: het voorschotbedrag wel of niet betalen **Ik heb het voorschotbedrag betaald** Heb je van mij bericht ontvangen dat je gebruikslimiet is behaald? Dan kun je het bedrag direct en veilig via iDeal betalen. Je betaling verwerk ik vervolgens meteen. Ook kun je weer gebruik maken van alle diensten. Ik verhoog je gebruikslimiet naar de eerstvolgende laag. **Ik betaal het voorschotbedrag niet** Als je het voorschotbedrag niet betaalt, dan kun je vanaf het bereiken van het limietbedrag je simkaart niet meer gebruiken voor diensten die leiden tot buiten de bundel kosten. Zo voorkom ik dat je kosten nog verder oplopen. Heb je nog minuten of MB’s in één van je bundels zitten, dan kun je deze gewoon blijven gebruiken. Echter kun je niet meer bellen naar buitenlandse- en premium servicenummers. De blokkades worden pas verwijderd na het betalen van de factuur, met de verbruikskosten van de maand waarin je de gebruikslimiet hebt behaald. Wel kun je in de volgende maand gewoon weer gebruik maken van de minuten en MB’s uit je bundels.
Ben je hiermee geholpen?